Prooft portaal

voor servicemedewerkers
Vraag een demo

Dankzij Prooft kunnen servicemedewerkers volop aandacht besteden aan het ontzorgen en op weg helpen van klanten. Zo maken we je huidige software mobiel, met behulp van een handige mobiele app.

De servicemedewerker heeft via de app toegang tot de voor hem benodigde invul- en informatievelden en kan daardoor snel en eenvoudig zijn gegevens invoeren. Administratieve werkzaamheden vragen zodoende een minimale tijdsinvestering. Doordat de service- medewerker de registratie op locatie en direct na de klus kan doen (in plaats van achteraf en op kantoor) zijn de ingevoerde gegevens zeer nauwkeurig en accuraat.

Prooft Gereedschapskoffer
voor servicemedewerkers

Urenmodule
Servicemedewerkers kunnen hun gewerkte uren direct invoeren - per klant en per project. Een hele dag of meerdere dagen tegelijk registreren? Medewerkers leggen het snel en eenvoudig vast - waarbij Prooft automatisch rekening houdt met de pauzes. Zodra de manager akkoord geeft op de ingevoerde uren, zet Prooft de uren door naar het facturatie- of boekhoudpakket van je organisatie. Improductieve uren zijn door de manager in één oogopslag inzichtelijk én bespreekbaar te maken via het opmerkingenveld.
Verlofmodule
Verlof aanvragen een chaotische tijdrovende bezigheid? Niet met Prooft. De medewerker ziet zelf hoeveel uren hij nog heeft en kan met één klik op de knop de aanvraag indienen. De manager accordeert of keurt af en bij goedkeuring wordt het aangevraagde verlof wordt direct verwerkt in alle rooster- en planningsoftware. De medewerker kan onbezorgd met verlof gaan.
Artikelzoeker
De meeste servicemedewerkers zijn veel op pad. Sommigen van hen hebben een bus vol materialen. Doordat Prooft koppelt met nagenoeg ieder voorraadbeheersysteem, kan een servicemedewerker eenvoudig achterhalen of een artikel al dan niet in zijn bus ligt. Is dat niet het geval, maar heeft hij een artikel wel direct nodig om de klant te helpen? Dan kan hij via het Prooft Portaal eenvoudig checken welke collega in de buurt is en of die het benodigde artikel misschien in zijn of haar bus heeft liggen. Dat bespaart veel tijd én brandstofkosten voor nodeloos heen en weer rijden tussen magazijn en klant.
Bestellingen
De status van een bestelling inzien was nog nooit zo eenvoudig. Dankzij Prooft hebben de medewerkers inzicht in de status van bestellingen. Zo kunnen ze de klant snel en accuraat informeren over levertijden én direct een afspraak maken voor het vervangen of monteren van het bestelde artikel.
Oplossingszoeker
Soms is het antwoord op een vraag wat lastiger. Met de oplossingswizard kan de vakman (of -vrouw) met behulp van een slimme wizard toch tot de juiste technische oplossing komen. Zo voorkom je foute of onvolledige materiaalbestelling en heeft je medewerker snel een oplossing voor het vraagstuk van de klant.

Ben jij klaar om te werken zoals jij dat wilt?

Wil jij het werk van je projectleiders leuker maken en de administratieve werkdruk verlagen? Naast bovenstaande modules, bestaan er nog veel meer mogelijkheden en oplossingen. We denken graag met je mee.
Afspraak maken