Prooft Portaal

voor callcenter medewerkers
Vraag een demo

Callcenter medewerkers hebben veelvuldig en intensief contact met klanten. Om hun werk goed te kunnen doen, werken ze vaak in verschillende softwareprogramma’s. De contactinformatie van klanten staat bijvoorbeeld in het CRM-pakket, maar om vragen over facturen te kunnen beantwoorden moeten ze toegang hebben tot het boekhoudpakket. Het belscript staat in een Excel bestand en heeft een klant een klacht? Dan moet de callcenter medewerker weer een ander programma openen. Prooft voorkomt dat medewerkers in talloze programma’s tegelijk moeten werken én zorgt ervoor dat de klant niet om ieder wissewasje wordt doorverbonden. Dankzij Prooft krijgen callcenter medewerkers toegang tot alle benodigde informatie om de klant te woord te staan. Dat scheelt tijd, stress en maakt het werk voor de callcenter medewerker bovendien een stuk plezieriger!

Prooft Gereedschapskoffer
voor callcenter medewerkers

Klantdossier
Via Prooft kunnen callcenter medewerkers toegang krijgen tot de relevante klantinformatie uit het CRM- of boekhoudpakket, maar hoeven ze volledige geen toegang te krijgen tot deze pakketten. Als manager of eigenaar bepaal je tot welke informatie de callcenter medewerker wel en niet toegang moet krijgen. Correspondentie, contactinformatie of verkoopkansen: met één druk op de knop verschijnt het in het persoonlijke dashboard van de medewerker.
Documenten
Tijdens gesprek even de orderbevestiging erbij pakken, een specificatie van een factuur ophalen of een mailwisseling nalezen: dankzij de Prooft Portaal hebben callcenter medewerkers alle tools die ze nodig hebben om de gesprekken met klanten in goede banen te leiden.
Belschema's
Prooft helpt je callcenter medewerkers bij het structureren van de gesprekken met klanten. Of het nu gaat om sales of support: de medewerker weet in iedere situatie wat hij moet zeggen of doen. Neemt een prospect of klant niet op of vraagt hij de callcenter medewerker om hem op een later tijdstip terug te bellen? Prooft herinnert de medewerker geautomatiseerd. Wel zo handig!

Ben jij klaar om te werken zoals jij dat wilt?

Wil jij het werk van je projectleiders leuker maken en de administratieve werkdruk verlagen? Naast bovenstaande modules, bestaan er nog veel meer mogelijkheden en oplossingen. We denken graag met je mee.
Afspraak maken