Prooft Portaal

voor accountmanagers
Vraag een demo

Bestaande bedrijfssoftwareprogramma’s sluiten niet altijd goed aan op de taken van een accountmanager. Prooft voorkomt dat je accountmanagers ‘om systemen heen werken’ of alle gegevens in hun mail bewaren. Dat doen we door de Prooft Portaal naadloos aan te laten sluiten op de werkzaamheden van accountmanagers. Zo geeft Prooft deze medewerkers inzage in en toegang tot de voor hen relevante klantinformatie. Zo kunnen ze voorafgaand aan een (telefonische) afspraak alle gewenste klantinformatie snel en gemakkelijk ophalen. Na afloop van een afspraak werkt de accountmanager eenvoudig de verkoopkansen en administratieve gegevens bij. Daardoor is de klantinformatie altijd up-to-date. Dat vergroot zowel de verkoopkansen als de tevredenheid van bestaande klanten.

Prooft Gereedschapskoffer
voor accountmanagers

Klantdossier
Via Prooft kunnen accountmanagers toegang krijgen tot alle relevante klantinformatie uit het CRM- of boekhoudpakket, maar hoeven ze niet zelf te grasduinen in het pakket. Alle benodigde informatie (zoals correspondentie, contact- en debiteureninformatie) halen ze met één druk op de knop op vanuit het persoonlijke dashboard.
Documenten
Tijdens een gesprek even de offerte erbij pakken, de specificatie van een factuur ophalen of een mailwisseling nalezen: dankzij de Prooft Portaal hebben accountmanagers alle tools die ze nodig hebben om de gesprekken met klanten in goede banen te leiden.
Verkoopkansen
Prooft helpt je accountmanagers bij het in kaart brengen en inschatten van verkoopkansen. Ook helpen we ze herinneren aan het opvolgen van een lead. En is je prospect jarig en heeft de accountmanager dit netjes genoteerd? Prooft herinnert hem of haar er tijdig aan en kan zelfs geautomatiseerd een kleinigheidje de deur uit doen.
Wil jij de verkoopkansen van je organisatie vergroten met behulp van slimme oplossingen? We denken graag met je mee over de mogelijkheden.

Ben jij klaar om te werken zoals jij dat wilt?

Wil jij het werk van je projectleiders leuker maken en de administratieve werkdruk verlagen? Naast bovenstaande modules, bestaan er nog veel meer mogelijkheden en oplossingen. We denken graag met je mee.
Afspraak maken